Шановні друзі!

Дзвінки приймаються в робочі дні з 09.00 по 18.00, в інший час, будь ласка, замовляйте через кошик. Дякуємо!

Гарантійне обслуговування

  1. Загальна інформація

Гарантійні зобов’язання, які приведенні нижче, пояснюють споживачу умови для збереження гарантійного зобов’язання зі сторони виробника, і такі, що роблять їх недійсними.  Перед  відправкою інструменту для сервісного обслуговування, клієнт повинен прийняти умови гарантії та завірити свою згоду підписом, при цьому вказавши своє прізвище та ім’я, а також контактний номер телефону.

  1. Визначення гарантії

Для інструменту передбачена гарантія у відповідності до чинного законодавства. У випадку, якщо законодавством не передбачено терміни гарантійного обслуговування, їх встановлює торгівельна компанія, яка займається реалізацією даної продукції. Початком гарантійного терміну є дата продажу інструменту через торгівельну організацію. Фактом підтвердження продажу є правильно заповнений гарантійний талон, а також наявність товарного чеку або документу, що замінює його.

Виробник не бере на себе відповідальності за гарантійне та після-гарантійне обслуговування, якщо із продавцем товарів та ТМ Rebiner не укладено угоди про постачання продукції.

  1. Гарантійне обслуговування

Товари ТМ Rebiner проходять процедуру оцінки відповідності згідно із законом. Дізнатися про наявність гарантії, її термін, можна на сторінках кожного товару. Наявність заповненого гарантійного талона є обов'язковою умовою передачі виробу на ремонт.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідно звернутись до організації, яка здійснила продаж інструменту або у сервісний центр виробника. Інструмент має бути у чистому вигляді, з описом проблеми або дефекту, в оригінальній упаковці, з інструкцією по експлуатації, гарантійним талоном, товарним чеком чи документом, що може його замінити для підтвердження дати продажу. Якщо, після проведення перевірки на заводський дефект, буде встановлено, що виникнення несправності виникла із вини користувача, вартість послуг по ремонту інструменту приймає на себе користувач. Терміни виконання робіт залежать від складності усунення причини дефекту і встановлюються торговим представництвом або сервісним центром.

  1. Гарантійне обслуговування не проводиться у випадках
    • Відсутності:
      • Правильно заповненого гарантійного талону, товарного чеку або документу, який замінює його, у якому вказано дату продажу
      • Інструкції з експлуатації, а на інструменті фірмового брендування і заводського стікера із заводським номером (якщо це передбачено виробником).
    • Закінчення терміну гарантії
    • Гарантійний талон не заповнено, в ньому є виправлення або нерозбірливі записи;
    • Несправність виробу пов'язана з неправильним зберіганням або з недотриманням експлуатаційних правил та норм;
    • Виріб надмірно забруднений зовні або всередині;
    • Інструмент використовувався не за призначенням;
    • Проводилися конструкційні зміни не уповноваженими особами;
    • Був проведений самостійний ремонт в гарантійні терміни;
    • Присутні несправності викликані причинами не пов'язаними з виробником (перепади напруги мережі, природні явища тощо);
    • Виріб використовувався без застосування захисної оснастки, яка входить в комплект;
    • Всередині виробу знаходяться сторонні предмети, продукти обробки, іржа або присутні сліди рідини;
    • На інструменті присутні механічні пошкодження (тріщини або вм'ятини);
    • Були пошкоджені шнур живлення або вилка, вони не замінюються по гарантії, але на сам інструмент гарантія поширюється;
    • При несправності, яка викликана несвоєчасною заміною витратних матеріалів, таких як щітки, фільтри, мастило, ремені тощо;
    • При перевантаженні інструмента, використанні його не за призначенням, а також в разі порушення правил експлуатації, описаних в інструкції з використання інструмента.
    • Закономірного зносу механізмів, агрегатів, вузлів та іншого устаткування, що мають обмежений період дієздатності (наприклад: патрони для свердління, флянці, гайки, цанги, акумуляторні батареї, щітки, ремені, ножі, ланцюги, шини, свічі запалювання, зірки, фільтри, троси стартерів, гальмівні стрічки, пружин зчеплення, елементів кріплення і натягу шин, тощо).
    • Профілактики і заміни швидкозношуваних деталей (наприклад: щітки, ремені, ланцюги, шини, свічі запалювання, зірки, фільтри, троси стартерів, гальмівної стрічки, пружин зчеплення, елементів кріплення і натягу шин, тощо), а також, якщо термін експлуатації деталі залежить від регулярного технічного обслуговування (змащування, очищення і т.д.).
    • З пошкодженнями або несправностями, які виникли в результаті експлуатації виробу з порушенням вимог відповідних розділів інструкції користування, а також природнього зносу вузлів і деталей, що спричинено інтенсивною експлуатацією інструментів.
    • При закритих вентиляційних каналах (щілин) продуктами обробки
    • Надмірного перевантаження інструменту або його заклинення, наслідком чого є:
      • Одночасний вихід з ладу однієї або більше функціонально пов’язаних деталей і вузлів (одночасний вихід з ладу обмоток якоря і статора або обидвох обмоток статора)
      • Перегоряння, обвуглення, плавлення під дією високої внутрішньої температури деталей (нагрівальні елементи, кнопки, дроти, корпус)
    • При несправності, яка виникла внаслідок порушення вимог до підготовки і порядку робіт, які встановленні інструкцією по експлуатації. Наприклад: перегрів інструменту, недотримання вимог, щодо складу і якості паливної суміші, що спричиняє вихід з ладу поршневої групи
    • При несправностях, які виникли унаслідок використання неякісної робочої оснастки, встановленню або заміни деталей, які не передбачені конструкцією та не дозволені виробником, або таких, що виникли внаслідок зміни конструкції
    • На розхідні матеріали, які частково або повністю входять в комплект поставки