Шановні друзі!

Дзвінки приймаються в робочі дні з 09.00 по 18.00, в інший час, будь ласка, замовляйте через кошик. Дякуємо!

Доставка та оплата

Способи доставки:

  • Доставка "Нова Пошта"
  • Доставка "Укрпошта"

До відділення: Безкоштовно* 1-3 дні

Кур'єром: Згідно тарифів 2-4 дні

  • Вартість доставки до відділення — безкоштовно. Термін доставки — 1–3 дні.

    Комісію післяплатою оплачує отримувач.

  • Вартість доставки кур'єром Нової Пошти — згідно тарифів. Термін доставки — 2–4 дні.

Після відправлення замовлення Вам надійде SMS-повідомлення з номером експрес-накладної

Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 5 робочих днів. На 6-ий день відбудеться автоповернення. Ви можете подовжити зберігання товару у відділенні за тарифами Нової Пошти. Дізнатися тарифи можна за цим посиланням.

*Безкоштовна доставка діє на торгівельну марку REBINER для товарів вагою (у тому числі об'ємною вагою) до 30 кг тільки у відділення перевізника (Нова Пошта та УкрПошта). Кур'єрська доставка за адресою замовника здійснюється згідно діючих тарифів перевізників.

Отримати замовлення Ви зможете у будь-якому відділенні “Нова Пошта” та "УкрПошта", зазначеному на сторінці оформлення замовлення. Після прибуття замовлення у відділення Вам буде надіслане SMS-повідомлення від "Нова Пошта" із зазначенням номеру накладної. Сервіс надсилання повідомлень "УкрПошти" працює в тестовому режимі, тому можливі перебої із доставкою SMS-повідомлення. Термін безкоштовного зберігання замовлення у відділенні - 5 робочих днів. Якщо протягом цього терміну Ви не отримаєте замовлення - товар буде повернений продавцю.

У випадку, якщо Ви не перевірили товар при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій на Вашу користь.

Якщо товар не відповідає тому, що був замовлений у інтернет-магазині, або має не повну комплектацію, зовнішні пошкодження, оплачувати і забирати такий товар не потрібно. Прохання повідомити нам про це за телефоном зазначеним на головній сторінці сайту.

Примітка:

  • Перед відправленням вся продукція перевіряється та страхується на повну вартість. Під час отримання відправлення Вам потрібно перевірити товар у відділенні Нової Пошти у присутності її співробітника.
  • У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон і т.д.) необхідно скласти акт невідповідності.
  • Якщо упаковка пошкоджена або на товарі виявлені механічні пошкодження, зверніться на гарячу лінію

Способи оплати:

  • Накладений платіж "Нова Пошта"
  • Онлайн-оплата картою Visa, Mastercard - LiqPay